Lupailin kovasti kirjoittelevani seuraavan kerran Helsingin kädentaidon messuista, kuvien kera. Kävi kuitenkin niin, että havaitsin kamerani vasta purkuvaiheessa, joten kuvia on ehkä viisi - ja purkamistunnelmista.

Nyt on kuitenkin paljon muuta asiaa, joita haluan jakaa teidän kanssa.
Kävi nimittäin niin kurjasti, että unohdin läppärini Espooseen ja olen alkuviikon joutunut kärvistelemään ilman tätä maailmaa. :( Selvisin siitä kuitenkin - hyvä minä!

Tulevaisuus näyttää tällä hetkellä suuresti kiireiseltä, olen muuttamassa. Muutan kaksiosta yksiöön - lähemmäksi koulua, ja tämä tuottaa mielenkiintoa koko elämään. Yritän sovittaa mahdollisimman paljon tarpeellisia asioita (esineitä, huonekaluja) uuteen kotiin. Kuun vaihde menee todennäköisesti niissä puuhissa.

Kaikenlisäksi olen koulutöiden saartamana, joten jos tosiaan bloggaisin nyt asioista joita päivän aikana teen - ei se olisi juurikaan mielenkiintoista.. tai eihän sitä tiedä. Pitänee kokeilla. ;)

Joulukuun 10. ja 11. päivä mut voi kuitenkin löytää Hämeenlinnan "Wetterhoffin korttelijoulu" -joulumyyjäisistä. Kyllä, ihka ensimmäisen kerran yritän selvittää ihmisten mielenkiintoa omia piiperryksiäni kohtaan. Sitä varten yritän ehtiä valmistautua parhaalla mahdollisella tavalla. Muutto aiheuttaa pientä lisäjännitystä tuohon myyjäisiin valmistautumiseen. Katsotaan paljonko ehdin kadottaa myytäviä tuotteita muuton aikana.

Mikäli olen korttelijouluun mennessä saanut tämän asunnon luovutuskuntoon, ja uuden asumiskelpoiseksi - ostan itselleni kuohuviinin synttärilahjaksi! ;)

 

Tällaista tässä Piipero-maailmassa tapahtuu. Kiitos aivan hillittömästi teille kaikille jotka poikkeatte täällä, se auttaa mua jaksamaan monin tavoin. Teen parhaani räpsiäkseni kuvia muutto, askartelu, näpertely, koulu, ja korttelijoulu -asioista. Tavataan taas!
Mukavaa loppuviikkoa SULLE! <3

 

love, Pia