Olen saattanut tulla maininneeksi koulussa kortteilu/skräppäys -harrastuksestani muutamille kuluneen vuoden aikana...
Niimpä minulta toiset uskaltavat jo pyytää hieman apua korttijutuissaan.

Eräs luokkakaverini kysäisi, josko minua kiinnostaisi hieman auttaa häntä ja ystäväänsä hääkutsujen ideoinnissa. Luokkakaverini tulisi siis olemaan kesähäissä kaasona. Mua ei hirveesti siinä kohtaa tarvinnut maanitella - en ollut nimittäin moniin kuukausiin ehtinyt kortteja näpertää. :D

Tällaiset olivat minun mallit;


Mallitoiveisiin ei kuulunut turkoosi, mutta jotenkin se vaan tarttui mun käsiini, ja kuulinkin sitten kortin valmistuttua että turkoosi on yksi morsiamen suosimista väreistä. Jännää.



Pyrimme malleissa simppeliin ja helposti toteutettavissa olevaan korttiin.



Halusin kuitenkin tuoda sellasen omanlaiseni hieman runsaamman tavan esiin - ja tästä lopulta pidettiinkin eniten.



Kun kortteja sitten ihan todenteolla morsiamen tyttökaveriporukka lähti tekemään, oli kortti muuten kuin tämä vihreä mutta muoto oli tuo neliö "ladon-ovi" kortti. Toki jätin heille täydet vapaudet toimia ajan, taitojensa ja ainakin paperikukkasten osalta budjetin rajoissa. Kuulemani mukaan heillä oli kivaa ollut kortteja vääntäessä - vaikka morsian meinasikin saada hermoromahduksen mustetahran vuoksi! ;-P


Love, Pia