Nimittäin tämä kortti valmistui äsken. siis ihan just. siis max. 30min sitten. Hitto kun kuvien muokkaaminen vie tota aikaa niin pirusti! ;D

Kyllä mä siis teitä blogivieraitani ajattelen, en vaan oo saanut aikaiseksi yhtään päivitystä. Anteeksi.

Ystäväni tilasi viime viikolla mun ollessa Kiekkogolfin SM kisoissa multa ristiäiskortin hänen veljenpojalleen. Enpä ollut kovasti poikavauvakortteja päässyt tekemään - ajatukseni rakentuivat tällaiseksi kortiksi:

1243155472_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ristiäiskortissa toki pitäis olla varmaan jotain kirkkomeininkiä mutta kun oon niin himskatin epäkirkollinen ihminen että se ei vaan mun ajatuksiini tule ensimmäisenä, ihan viimisenä enintään. :D


1243155458_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Vauvat on pieniä ja niillä on pienet sormet ja varpaat. Vastaan kävelikin juuri sopivasti ihanat pienet varpaat.

1243155480_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Ajattelin että tätä paperia tuskin tulee tarvittua kovasti mihinkään, mutta tässä sitä nyt ollaan. Tämähän sopii tähän kun nakutettu. Pienet siniset tutit killumaan PaperTaggerin avustuksella alakulmaan ja kortti on valmis.

Kortti vaati olla vähän erikoisemman kokoinen - se on vaan just se kun ajatus tulee niin sellanen on tehtävä. Kuoren sitten teinkin ihan itse ScorPalin avulla sinisestä tekstipaperista. Siitäkin tuli hieno.

Nyt jännitän mitä Ystäväni sanoo, kelpaako vai eikö kelpaa.. Toivottavasti kelpaa. Hän tulee tänään sitä arvostelemaan. :D
Pitäkää peukkuja.

love, Pia

Ps. tänään neulekahvila Rauman vesitornissa, Taidekahvila Tornissa siis. Sinne suuntaamme Minä, Äiti ja Mirja - joka on mun ja Äitin yhteinen ystävä, kirppis seuralainen yms. Sekä Mun ex-naapuri,  Äitini nykyinen. :D Hihi.