Pelästyiks?
Ajattelin ku on kaua hiljaa ja sit sanoo Böö! ni toisen on pakko pelästyy! :D

--------------------------------

Nyt musta ei olekaan kuulunut koruaskartelujen jälkeen mitään.
Kiitos silti teille jotka ootte vanhempiakin kirjotuksia käyneet kommentoimassa.

Mun on koko tää Toukokuu mennyt ennakkotehtävää ajatellen, ideoiden ja MYÖS välillä rakennellen.
Olen siis hakenut Hämeenlinnan Ammattikorkkeakouluun, ja sinne tätä ennakkotehtävää teen.
Myös Kankaanpään opistoon olen hakenut ja valintakoe sinne olikin tossa viime perjantaina 8.5. - aivan ihana paikka ja kaikkea, sinne voisin haluta kyllä kovasti.

Sain Äitiltäni tällasen pikku palkinnon, huomionosoituksen. Äitin blogissa on nyt paljon kirjotuksia joista saa selville myös mitä mä olen puuhannut - ollaan toisinsanoen vietetty paljon aikaa yhdessä.

1241519727_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Tällasen Äiti siis mulle ojensi jo jokin aika sitten. Kiitos. Äiti on mulle niin Äiti ja kaveri kuin myös blogiystäväkin!

ja myös Terhi kehui mua "Ihanaksi Blogiystäväksi"

-Kiitos molemmille kovasti.

Yritän tässä nyt vähän vielä tän kuun puolella päivittää jotain muutakin. On muutama korttikin esittelemättä. ja kuvia elmeristä.

työn pariin palatkaamme....

-Pia