Noin se sitten vaan meni taas Helmikuu. Miten mulla aina onkin blogin päivitys aktiivisempaa alkukuusta kuin mitä on loppukuusta.
Kuun vaihteen vietin vanhempieni luona Porissa, kotona. Keskiviikkona aamupäivällä menin ja tulin kotiin vasta Sunnuntaina iltapäivällä.
Oli kiva kun sai ihan rauhassa olla ja viettää aikaa äiskän ja iskän kanssa.
Mulla oli mukana jonkun verran askartelutarvikkeita, ja äitin kanssa muutamana päivänä askarreltiin. Iskän kanssa kuunneltiin musiikkia, katseltiin LedZeppelin ohjelmaa ja vietettiin aikaa koneella.
Isällä on ollut muutama viikko vähän rauhallisempaa, kun oli varvasleikkauksessa ja ei sitten ulos kovastipaljon voi mennä. Mä kyllä Iskää sitten kuskasin vähän asioille kaupunkiin ja Äiti sai sillä aikaa huilata raskasta työpäivää pois.

Lauantaina ajelin Tampereelle kylään ystäväni Johannan luokse. Ei oltu nähty varmaan yli kolmeen vuoteen. Eräänä jouluna sovittiin että tulemme kultani kanssa käymään heidän luonaan "kunhan ilmat vähän lämpenee". Nyt naureskeltiinkin että nyt ilmeisesti on ilmastonmuutos edennyt sen verran että pääsin käymään heillä. :D

Syötiin ensin Johannan tekemää herkullista kana-pasta salaattia ja fetajuustoa, jota en ollut koskaan osannut aiemmin syödä mutta nyt tykkäsin. Salaatti oli niin hyvää että söin itseni siitä tosi täyteen, eipä tarvinnut enää illallakaan kotona syödä.
Lähdettiin käymään kaupungilla. Ensin Johanna esitteli mulle finlaysonin alueella sijaitsevaa Tallipihaa, jossa oli hienoja käsityökauppoja. Kultasuklaan kaupasta ostettiinkin pikkusen evästä ;)
Helmikauppa oli ehtinyt mennä kiinni meidän kahvitellessa, mutta askartelukauppaan löysimme tiemme ajoissa. Sieltä ostin kolmea väriä Fimo massaa, saan tehdä keväisiä helmiä.
Vapaa valinnasta mentiin hakemaan mulle pepsiä kotimatkalle, ja sitten meidän silmiin osuikin halpoja rannekoruja. mm. helmistä tehtyjä. Etsimme muutaman samanlaisen, jotka voi sitten purkaa ja tehdä jotain hienompaa. :)

Oli äärimmäisen mukava talviloma mulla.
Oon kyllä onnen tyttö kun mulla on sellaset vanhemmat kun on. Omillani ei ole ollut yhtä hyvä tuuri. Kiitos Äiti, Kiitos Isä. :)

Love, Pia