Ystäväni Miia oli matkalla miehensä kanssa Vietnamissa Tammikuun lopulla, ja toi mulle kivoja tuliaisia.

Ensin sain ihan oikeesti Tuliaisena tällasen ihanan:

Tämä ilmeisesti on leipä lautanen tms. Mutta Minä asensin sen korttitelineeseen ilostuttamaan askarteluhuonettani. :D
Tää on mahtava, aivan ihana.
Lisäksi Miia toi mulle hienon hentoisen vihreän huivin joka on tositosi kaunis. Odotan lämpimiä ilmoja jotta voin vaihtaa kaulahuivin tuohon kevät-huiviin!

Ystävänpäivän koittaessa Miia ojensi mulle neliskanttisen paketin. Ja kun käänsin sen toisinpäin - kannessa oli kuva Petteri Kaniinista! <3
Mitäpä ihanaa laatikko sisälsikään! Kiljahduksia ja hihkuntaa.
Tätähän Miia siis "hypetti" etukäteen ja sanoi että jos ei mulle kelpaa - hän kyllä ottaa sen sitten! :D Haha.


Beatrix Potter SEINÄKELLO!!!!!
Hurjan kova tikitys hänessä on mutta hän asuu SILTI makuuhuoneessa!!!


Tässä vähän tarkempia katsauksia ketä kaikkia kellossa asuu.
Peter Rabbit, Mrs. Rabbit (äiti kani) ja Petterin veljet: Flopsy, Mopsy ja Cottontail.


Tässä muun muassa Jemima Puddle-duck ja Squirrel Nutkin.

Selityksestä voi havaita että Beatrix Potterin hahmot on mulle tutumpia Lontooksi kuin Suomeksi. ;D

Näin kallisarvoisia lahjoja ei kyllä ole montaa tullut. Miten oonkaan onnekas kun Ystäväni muistaa toisella puolella maailmaa mun pienen rakkauteni kohteen. Kiitos Miia, vielä kerran.

Love, Pia