Niin se sitten vaan Joulukuukin tuli tänne "kylmään pohjolaan" jossa ei nykyään taida kylmyydestä olla tietoakaan. Noh, kyllä tuolla lapaset on hyvä pistää käsiin kun koiraa ulkoiluttaa tai muuten jää ulkoilu lyhyeen.

Mulla olis tuolla muistikortti väärällään kuvia joulukorteista ja muista systeemeistä mitä oon tehnyt mutta ajattelin tässä kohtaa vaan vilkutella olemassaoloni merkiksi ja toivottaa hauskaa Itsenäisyyspäivän odotusta.

Satutin taas äskettäin oikean ranteeni ja nyt se ei meinaa löytää edes oikeita kirjaimia näppikseltä... kakka mäihä eli säkä eli tuuri.

Mulla on salmiakki joulukalenteri itselläni urakoitavana, ukkopuoliskolle hommasin suklaisen version ja ihanalle Miia-ystävälle puuhastelen sellasta paketti-versiota. Viisi ensimmäistä on jo mennyt  perille ja tod. näk. avattukin. Ne sisälsi itsetekemiäni juttusia - lähinnä tikkuaskeja jotka olin koristellut. Huomenna vienkin Miialle sitten lisää paketteja. Ne sisältää vähän jotain muutakin. ;)

Keskiviikkona tämä tyttönen täyttää 23 vuotta. Pääsen toteuttamaan myös oman synttäritoiveeni. Toivoin nimittäin että saisin "juhlia" eli viettää synttäriäni kivassa seurassa kivan puuhan parissa. Kutsuin siis itseni ja ukotukseni, Ystäväni Miian ja hänen herransa kotiin saunomaan ja katsomaan elokuvaa. Jeee! Meidän Elmeri saa mennä ilostuttamaan vara-emäntäänsä eli anoppi-tekelettäni siksi aikaa. Mitäs eivät tule toimeen Miian koirien kanssa. Ei silti, ihan kiva että on hyvä syy jättää koira hoitoon.

Ans kattoo mitä kivaa mun läheiset keksii mun pään menoksi. :)

Siis tällasta tänään. Katotaa ens kerral vaik niide joulukorttie merkeis.

-Pia