Meillä oli oikein hirmukivaa lauantaina taitotaivaassa atc-korttivaihtopikkujoulutapaamisessa. Paikalla oli mun lisäksi Sari, ArjaL, AnneN ja Tarkku - mun äiskä. Ensin ihasteltiin ja vaihdeltiin kortteja, sitten hörpittiin glögiä ja mussutettiin pipareita sekä Annen tuomia MauriKunnas suklaita. Sarin poika Eemil toimi tonttuja ja sekoitti pikkuset joulupaketit. Itse sain avata äiskän paketin jossa oli hörpäkkeitä, musiikkiaiheisia sellasia.

Edellisessä postauksessa laitoinkin mun tekemiäni kortteja esille ja tässä sitten kuvia niistä jotka vaihdossa sain.

2089213.jpg 2089215.jpg
ArjaL:n kortit "lunta lunta" ja "jouluruokaa olkaa hyvä"
Nämä kortit vaihtuvat minun kortteihini "Joulu2008 2/3" ja "yellow snow" joista kuvat vielä tässä:

2079380.jpg 2079387.jpg

--------------------------------------------

2089219.jpg 2089221.jpg
AnneN:n kortit "joululahjat" ja Skinny "pariisilainen joulu"
Nämä kortit vaihtuivat minun kortteihin "christmas season" ja "julstjärna" joista kuvat vielä tässä:

2079384.jpg 2079382.jpg

--------------------------------------------------

2089240.jpg 2089242.jpg
Tarkun, eli äitini kortit "Musta enkeli" ja "blue pearl"
Vaihtuivat kortteihini "waiting for santa" ja "joulu 2008 1/3", joista kuvat vielä tässä:

2079383.jpg 2079378.jpg

------------------------------------------------

2089243.jpg
Sarin kortti "liian pitkä piina", vaihtui minun korttiini "joulu2008 3/3", josta kuva vielä tässä:

2079381.jpg

Tommoset ihanat taideteokset vaihtoivat omistajaa lauantaina.

Anne yllätti mut ihan täysin tullessaan tapaamiseen, hän ojensi mulle heti pienen paketin kiitoksena tapaamisen järjestämisestä. Avasin sen sitten kun muutkin pikkujoululahjat avattiin. Mitä kummaa kuoresta paljastuikaan?

2089258.jpg
Ensimmäinen ajatukseni oli, Ihanaa, miten Anne tiesikin että tykkään Tipsuista... Sitten otin koko kirjan käteeni ja katsoin tipsua ihan oikein päin ja voi mitä ihmetystä - Se on mun ikioma Elmerini! Aivan mahtavan ihastuttavaa! Tämä on kyllä mulle nyt niin ihanan koskettava lahja että vieläkin meinaa itku tulla kun ajattelen miten ihanasti Anne on ajatellut mua ja nähnyt vaivaa kiittääkseen.
Elmeri on mulle niin rakas ja tärkeä osa mun elämää että kyllä on uskomattoman hyvin osuttu oikeaan tän lahjan kanssa. Kiitos. Suurensuuri KIITOS Annelle!

Tavataan taas.

-Pia