Jehkotar Card Challenge on taas täällä, nyt menikin kauan että sain tehtyä korttini tähän mutta ehdin kuin ehdinkin.

Tämän viikon haasteen oli siis tehnyt Täti Punainen, kiitos ihanasta luonnoksesta. Tätä ehdin hyvin nyt ajatella kun en heti lähtenyt sitä tekemään. Malli löytyy siis täältä.

Mun tekeleeni näyttää tällä kertaa tältä:

2078040.jpg
Ihanasti oranssia pöytääni vasten kuvasin tän kortin. Musta toi teksti on hauska, olin joskus valmiiksi leimannut tekstejä ylijäämä papereille ja tää sopi tähän mun mielestä ihan loistavasti. Ja toi on ihan taiteellisesti ajateltu, että siinä lukee sekä Moi! että Onnea.

Hahaa.... nyt vaan uusia haasteita kohti.

Tänään olin Taitotaivaassa kun eräs toimittaja halusi tehdä juttua Atc-korteista ja me sitten Sarin ja ArjaL:n kanssa kovasti paljon kerrottiin ja näytettiin kortteja.

Lauantaina Taitotaivaassa mun järjestämä Atc-livevaihtotapaamispikkujoulut!
Ja tänä iltana menen vielä vähän silleen ekstemporee Taitotaivaaseen korttikurssille, joulukortteja tekemään. Ihan siksi kun Sari mainitsi osallistujia olevan kolme ja ihan siksikin kun Sari niin kauniisti mua pyysi mukaan. :)

Oon myös imuroinut tänään koko kämpän... Ja taas kovaa kyytiä eteenpäin. alotan vaikka koiran ulkoilutuksella...

-Pia