Aaah... Olen selkä, olen siis takasin. I'm back.
Oonpa ollut nyt aivan totaalisessa nettipimennossa tuosta viimeisestä kirjoituksesta asti. Koska kuten siinä kirjoitin koneemme näyttö oli temppuillut pitkään ja tuon kirjoituksen jälkeen vietiinkiin seuraavana päivänä kone huoltoon. Nooh, sillä tiellä kone on edelleen mutta nyt sylissäni lepääkin upouusi ikioma WhiteWizard:ksi nimeämäni pikkuläppärini. IIIIIH! Mun oma!

Kyseessä on siis pitkään harkittu ja pähkäilty lopputulos. Päädyin lopulta Asus EeePC 904 -koneeseen. Mikäli se nyt jollekin jotain sanoo. Tää on pieni ja valkoinen. Tyypillistä minua, mutta muutenkin tämä vastaa todennäköisesti parhaiten tarpeitani - netti! heh. Kakkoseksihan tän alunperinkin tahdoin kun tuo ukotuksen kone on enemmän tietysti hänen käytössä varsinkin nyt tänä vuonna kun on viimeinen opiskeluvuosi (hope so!) Kunhan nyt edes tulis sieltä s**marin huollosta takas. Ei tarvi mun sitte blogia yms varten jotain ajanvarauslistaa täyttää.

Nyt pitää opetella olemaan koneen omistaja.... mitähän tästä tulee!

Tavataan taas ihmiset!

-Pia

PS. Blogitapaamisessa lauantaina Raumalla!