Oon jo jonkin aikaa koittanut markkinoilla yms tapahtumissa ostaa joitain hienoja käsitöitä ja ylipäätään asioita jonka teoriassa voisi itsekin tehdä. Koska olen keksinyt että ei ihan kaikkea tarvitse yrittää tehdä itse, vaikka näkee että joku sen tosiaan on ihan itse tehnyt. Tämä tottakai edellä ajaa sitä että ihmiset jotka tekevät itse, ja myyvät niitä tuolla markkinoilla yms. saavat myös jonkun ostajan kun kaikki eivät vain vakoile ideoita!

Niinpä kun viime Torstaina eli 10.7. oltiin Raumalla iltatorilla. Siellä eräs Tamperelainen nainen myi tekemiään ja ilmeisesti suunnittelemiaankin koruja. Näin päättelin koska koruissa oli lappu mukana joissa luki naisen nimi ja että Artesaani AMK. Noh, minä sitten ihastuin aivan minun värisiin koruihin, rannekoru ja korvikset. Aivan ihanat, hinta ei mielestäni ollut paha kun sain nämä yhteishintaan 24€. Olen aivan ihastunut varsinkin korviksiin jotka ovat mulla harvinnaisesti pitkät ja roikkuvat. Otin nyt kuvankin niistä jotta tekin ihanaiset pallerot saatte ihastella näitä.. Haluan muistuttaa että korut eivät siis ole minun tekemiäni - ettei kukaan luule että tässä jotenkin toisen töillä kerään itselleni jotain kruunua pääni päälle!

1733598.jpg

Rannekoru silleen pääli-puolelta. Ihania limejä nappeja ja hopealanka linkkejä.. Oo.. tää on niin ihana!

1733596.jpg

Ja tässä tuo alapuoli, jossa näkyy hopealukkokin. Siistiä työtä mielestäni! Vaikka kun kotona enemmän tutkein tätä, huomasin että hopealanka ei ole sahaamalla katkaistu vaan pihdeillä jolloin päät on sellaset.. terävätpäiset eikä osu kohdakkain, niinku tällai >< Mutta yhtä kaikki, hyvä koru ja olen oikein tyytyväinen löytööni.

1733597.jpg

Hienot korvakorut roikkumassa korvassani. Pidän tästä kovasti ja eihän sitä voi kieltää etteikö tämä ideoita omaan päähäni antanut - toteutus vain on ajasta ja jaksamisesta kiinni. Siksi päätin että kaikkea ei tarvi tehdä ite!

-Pia