No vähän johdan harhaan.. tämä tapaaminen oli vain minun ja poikaystäväni eli ukkelin välinen. Eilen oli sen verran tylsää ja kuitenkin jotain haluttiin tehdä yhdessä.. mun ei tehnyt mieli mitään muuta tehdä kuin askarrella, ei vaan ollut sellasta inspiraatiota. Siinä sitten ehdotin että No askartele mun seurana.. Ja niin me askarreltiin. :D

Mulla on siis AskarteluPoikaystävä! Laitan ensin kuvia hänen hienosta, moni osaisesta kortistaan.

 

1733696.jpg

Tässä tämmöisestä Miian leimasinkuvasta hän päätti korttinsa tehdä. Kaikki muu on siis Ukkelin itsensä tekemiä paitsi kuvan olen minä leimannut, hän on sen värittänyt.

 

1733666.jpg

Alapuolen teksti läheltä kuvattuna, niin että tekstistäkin saa selvää.

 

1733667.jpg

Sisäkannen vasenpuoli tässä.

 

1733669.jpg

Ja se oikea puoli tässä.

En oikein osaa sanoa millaiseen tilanteeseen hän tämän kortin suunnitteli, tai kenelle. Mutta nokkelimmat teistä varmaan huomasimmat että tekstit on pätkä Zen Cafén kappaleesta "Antaa Vituttaa"

Musta tää on hieno, ja oli aika kivaa kun ukkelikin innostui askartelemaan. :)

Sitten laitan yhden kuvan omasta aikaansaannoksestani;

1733698.jpg

Tässäkin on Miian leimakuvaa käytetty. Nämä on niitä ruotsalaisesta kaupasta ostettuja Barbababan näköisiä otuksia. Miialla on kolme erilaista, tämä halikuva, kieltä näyttävä tyyppi ja sellanen jolla on ilmapallo. Nuo kirjaimet on leimasimella tehty ja ihan saksillä ympäriltä leikattu pyöreäksi, hirveä homma. Pakko ostaa sellanen senttinen pyöreä kuviolävistäjä. Ihan kiva kortti tuli tästä, kuvassa korttipohja näyttää valkoiselta mut se on sellane kermanvärinen jossa on jotain hippuloita.

Tällasta kivaa puuhaa meillä eilen illalla! Voi olla että oli viimeinenkin - ei noista ukoista tiedä! Mulle kelpais kyllä.

-Pia