Meillä, kuten varmasti monella muullakin, oli ylioppilasjuhlat juhlittavana lauantaina 31.05. Meidän kohdalla juhlat olivat Miähen serkun ylppärit. Minä sitten päätin näpertää kortin hänelle.. vaikken varmaksi tiedä -vieläkään- mitä mieltä serkku-tyttö on käsintehdyistä korteista. Noh, syteen tai saveen- ajattelin, ja tein tällaisen kortin.

1630898.jpg

Kuva on Keijukammarista, kuten taitaa olla kaikki 3D kuvani, niitä on paljon mutta niistä on vasta osa päätynyt korteiksi. Voi olla että tulen tosiaan tekemään 3D juttuja vielä jatkossakin. Jos vaan sattuu osumaan riittävän helppo kuva mun leikeltäväksi.

Täytyy sanoa että tää kortti on kyllä häkellyttävästi antajansa näköinen, kun tolla typyllä on nimittäin samanlaiset hiukset kuin mulla. Ainakin tosi paljon samannäköiset. Hihii..

-Pia

Hei..Heihei... Meinasin unohtaa! Mun äiti kertoi että häneltä oli kysytty heidän yhdistyksessä jos mää tahtoisin tehdä heille myyntiin tai arpajaispalkinnoiksi kortteja. Ainoa vaan kun ilmeisesti 3D korteista oli puhe, niin kun ne ei ole mun vahvinta alaa, ja sit toiseks kun ei tunnu aika riittävän edes omien lähipiirin ihmisten kortteihin ja kuitenkin tahtoisin tehdä ne itse... Mutta oli kiva kuulla tollanen. Ehkä joskus... Aika näyttää..