Kortteja olen alkanut rakentaa talteen, odottamaan sopivaa hetkeä. Ja niitä on nyt viime aikoina syntynytkin sitten ihan mukavasti. Annanpa teidän taas vähän ihastella taikka vihastella teelmyksiäni. En edes tiedä onko tollasta sanaa kuin teelmys - mutta äiti käyttää sitä joistakin tekemisistään. Mahtaako se liittyä tekemisen ja yritelmän sekoitukseen? Tässä näitä.

1678714.jpg

Ihanista uusista keijukais leimasimistani syntynyt Kesäiloa -kortti. Hopeiset ääriviiva perhoset näkyvät paikoin hieman huonosti mutta kyllä ne siellä on.

1678716.jpg

Toinenkin keijukainen vaati päästä syntymään. Tuossa toisessakin on kimalletta laitettu, se ei vain jostain syystä näy siinä - eikä tässäkään niin hyvin kuin luonnossa. Tulkaahan tänne katsomaan niin näette sen sitten ihan kunnolla. ;)

1678720.jpg

Supervaltavan kokoisesta Whipper Snapperin Party Kittens -leimasimesta syntyi tällainen kortti. Olen ihan hurjan tyytyväinen väritykseen. Tämä leimasin on Finnstamperilta ja suuri kuin tiiliskivi. Lisäsin tähänkin kimalletta joka näkyy pienenä pisteenä mm. kissojen jalkojen alla.

1678817.jpg

Tahdoin tehdä Synttärionnittelut -leimasimellani ja Whipper Snapperin Kaitlyn -leimalla kortin, en vain tiennyt kenelle sen tekisin tai siis antaisin.. Korttiin kuitenkin jäi sellainen kohta johon sopisi mahtavasti Saajan Nimi tai jotain vastaavaa. Päätin siis kenelle kortti menee ja koska olen varovainen, en uskalla näyttää mitään jolle olen valinnut uuden kodin.. siispä pyysin MiesOtusta auttamaan minua ja sensuroimme saajan nimen.. tuota.. "SAAJAN NIMI" :llä, eipä ainakaan pääse vahinkoja sattumaan.

-Pia