Terve! Kyllä on aika rientänyt jälleen, mutta täällä taas.

Nyt on hyvää aikaa kirjoitella kun ulkona on sateista ja kylmää, ja yksin kotona saan olla hetkisen -sillon on hyvä kirjoitella ajatuksia tänne.

Vappukin oli ja meni. Me vietettiin sitä mökillä puuhastelujen lomassa. Appivanhempi-kokelaiden kanssa siis oltiin siellä - heidän mökillä. Meillähän ei omaa ole, mutta käytännössä se on melkolailla omamme, kun saadaan mennä sinne silloin kun halutaan ja olla niin kuin tahdotaan. Porukalla sitten hoidetaan kaikki talkoot ja muut suuremmat puuhat. Elmerillä oli siellä oikein mukavaa aikaa, sai poika taas juosta pitkin pihaa ilman hihnan tietoakaan. Ja se jos joku on hienoa. Jalkapalloa pelattiin niin että kun herra sieltä kotiin sitten pääsi niin kyllä varmaan useampi tunti meni ihan tyynyn päällä huilien. Minkäs sille mahtaa kun koko ajan on nurmikolla jalkapallo kiinnostavan näköisenä irvistelemässä. hihii...

Jotain oon myös tänä aikana saanut aikaiseksi, niistä - sekä elmerin pallon peluusta, laitan kuvia vielä erilleen tästä kirjoituksesta.

Elmerin kanssa olen aikaani nyt kuluttanut aika mukavasti. Maanantaina 5. päivä yritimme päästä agility alkeisryhmään, mutta koiria oli niin monta ettei me sitten mahduttu kymmenen joukkoon. Soveltuvuus kokeessa ei ilmeisesti yhteistyökyky riittänyt, vaikka mun mielestä meillä meni hienosti, ja siellä oli "huonompiakin" koiria.... *wirn* No mutta eihän yli 30 koiran ryhmästä voi kaikki 20 pois jäävää olla huonoja. Kuitenkin tosta viisastuneena menimme heti Tiistaina 6. päivä ToKoon. Ja siellä ollaan nyt kolme kertaa kaikenkaikkiaan oltu. Tiistaisin ja torstaisin tuo meidän ryhmä kokoontuu. Elmeri edistyy kovaa vauhtia ja ihmeen paljon tuntuu jääneen päähän joka tunnista joka ollaan koira kentällä vietetty. Ihanaa! Elmeristä tulee Mestari ToKo:ttaja!

Oon joutunut töihin sellaiseen paikkaan jota olen karttanut ja vältellyt tähän asti aika hyvin. Nyt oon kuitenkin huomannut että siellä on ihan kiva olla. Aamulla joutuu heräämään jonkun verran aiemmin ja kotona olen vastaavasti myöhemmin, kuin normaalisti. Eli työpäivä on pidentynyt ajomatkojen takia noin tunnilla. Mutta väsymystä vastaan olen vahingossa alkanut taistelemaan jokusella kupilla kahvia päivässä. Yksi tai kaksi on hyvä määrä. En tykkäisi taas alkaa juoda kahvia mutta on se nyt auttanut jonkun verran. Tee on mulle kuitenkin se lämmin juoma joka nostaa suupielet ylöspäin ja saa olon tuntumaan hyvältä. En onneksi kahvin mausta sinänsä nauti erityisemmin.

Tänään oltiin Kevätmarkkinoilla, ja voitin Ihanalta Lelupuodin naiselta ruletista vesipyssyn. Tuo mies-ukkeli voitti kans, ja valkkas myös vesipyssyn. Hahaa, nyt odottellaan lämpimiä ilmoja että päästään kasteleman toisemme. Tilavuushan noissa pyssyissä on mahtavasti vajaa desi, mutta kyllä silläkin saa toiselle kiusaa aikaiseksi. Hihii!

Äitini sai minulta, mies-otukseltani, Isoveljeltäni ja hänen naiseltaan äitienpäivälahjaksi Tom Sawyerin seikkailut, Antti Virmavirran lukemana -äänikirjan siis tietenkin. Ollaan nimittäin kaikki kolme (minä, äiti ja isoveli) joskus harrastaja teatterissa jokainen tehty oma roolimme kyseisessä näytelmässä. Isoveli oli Tom ja minä sen pikkusisko, Äitimme oli meidän täti! Miten oivallista.

Tällaista, kiitos ihmiset jotka käytte täällä juttujani seuraamassa! Jättäkää rohkeasti kommenttia. Nähdään taas!

-Pia