Kevään tullen iskee kaikenlaisia erilaisia innostuksen kohteita. Melkein joka kevät mulle iskee kova puutarhailu into. Eikä meillä hi**o vie ole edes puutarhaa! Nyt ekan kerran on edes parveke. No oli viime keväänäkin mutta kun oltiin just muutettu niin ei sitten ehtinyt leikkiä puutarhuria. Noo.. mulle siis tuli tällanen kukkasipulien istutus juttu.. Ruukut vaan puuttui. Siis ne mihin sitten lopulta istutan itäneet kylvökseni. Ei taida mun kukkaset kyllä oikeesti kukkia ollenkaan mut sainpahan leikkiä puutarha tonttua.

Ruukut siis. Päätin ostaa ihan perus saviruukkuja, nehän on helppo koristella mieleisekseen. Taikasanat olivat tietysti Valkoinen Miranol -maali ja servetit! Ensin käytin erikeeper-vesi laimennosta joka toimi hyvin. Lopuksi päätin kuitenkin "rankkojen ulko-olosuhteiden" vuoksi laittaa vielä kaksi kerrosta servettilakkaa.

Selitellen selitellen... ei mun taida kannattaa selitellä. Kuvaa kehiin:

1568865.jpg

Hahaa, pääsette ihastelemaan ruukkujen ohella mun ihanan laonneita viljelyksiäni. Noo, ehkä ne sitten pysyy hengissä ja saatan jossain syvällä sisälläni uskoa niihin kukkiinkin.. no joo.. Todella Syvällä!

1568876.jpg

Aivan ihania servettejä löysin siis. No joo.. Mies-Otus nuo kyllä hyllystä löysi, mutta koska hän tykkäsi niistä niin "uskalsin" minäkin niihin tarttua. Koska meillä tuo Ukkeli on se joka sisustaa! Ja mää sitten oon mukana siinä. Se on oikeesti Ihanaa <3

1568882.jpg

Niin tosiaan, kaikissa ruukuissa on molemmilla puolilla molemmat kuvat. Eli siis pienempi ja isompi ruusu. Laitoin ne vaan parvekkeen hyllyyn tolleen että keskellä on iso ruusu, voi niitä sitte pyöritellä.

Mää tykkään näistä! Miranolista tuli tosi kiva pinta. Ihanan kiiltävä ja sileä pinta. Ah.. tästä jäi hyvä mieli.

-Pia