Kone meni huoltoon heti helmikuun alussa ja eilen 12.3 se saatiin takaisin. Kai se nyt toimii ja on niinkuin kuuluukin olla.

Suurimpana kaikesta pahoittelen, ja olen itsekin harmissani siitä etten ole blogia päässyt päivittämään. Varsinkin kun se on joulun jälkeen ollut muutenkin kovin vähäistä. Kuvia olen joistakin tapahtuneista asioista ottanut ja niitä pitäisi nyt alkaa tänne laitella.

Toivon että Te ihmiset jotka olette käyneet blogiani kurkkimassa, ette ole kyllästyneet päivittelemättömyyteeni vaan löydätte tänne vielä ja kommentoitte kirjoituksiani. Mä tulen kyllä taas teillekin kylään, ihan varmasti! ;)

Nyt ollaankin saatu alkaa odotella kevättä ja tänä aamunakin olen saanut herätä lintujen lauluun - tai tietysti kuten tapoihin kuuluu - kukin tavallaan. Ihana Elmerini on todennäköisesti jonkin asteisen aikuistumisen kokenut kun Poika on alkanut totella minua ja selvästi tekee mm. temput ja sellaiset kovalla miellyttämisen halulla. Tai sitten musta vaan näyttää siltä.

Kevättä odotellessa uudistin hiukan hius-luukkiani. Mulle leikattiin etuhiukset ja vähän kerrostettiin latvoja, jonkin verrankin itseasiassa. Nyt on kivan kevyt ja ihana olo - ja silti on hartiapitkät hiukset. Niin ja väri tietysti on tää keväisen, ja jouluisen, ja kesäisen ja ihan minkä vaan Punainen - kuten jo jonkun vuoden on ollutkin. :D

Toivotaan että kone pysyy terveenä ja me tapailemme toistemme blogeissa.

Hyvää Maaliskuuta kaikille.