On mennyt kesän jälkeen pitkä tovi siitä kun olen virkannut jotain. Saatika saanut valmiiksi jotain. Pari huivia tein, sellasta yhden illan juttua ;) mutta en ole vieläkään muistanut ottaa kuvaa niistä. Toinen menee kai lahjaksi ja toista Ihana Elmeri hieman maistoi nurkasta, ihan silleen pikkasen vaan.. heh.

Tässä tämmönen monivärilangasta (samaa lankaa oon ennenkin käyttänyt) tehty ruutuvirkkaus verho. Kuvio, eli malli, on ihan itse suunnittelemani. Eikä siitä kovin hyvin saa selvää. Tarkoitus sen olisi esittää neliterälehtistä kukkaa. tai miksei neliapilaakin.. Tämä menee mökille huussin ikkunaan, kunhan vaan mennään mökille.

1033442.jpg

Sitten tuon valmiiksi saatuani innostuin taas virkkailemaan. Otin prismasta lehden jossa oli jotain kivoja ohjeita ja sieltä tossu ohje tarttui silmään... Pitkään olin miettinyt yhdelle kerälle käyttöä. Ton langan sain postcrossing hipasta en-muista-mistä maasta. Lanka on Bernat Softee Chunky. Ja sopi tuohon tossu ohjeeseen kuin nakki silmään. Ihan sattumalta vieläpä. Tossu malli on Drops, mutta koska mä käytin eri lankaa niin en oikeen voi sanoa että noi tossut olisi "Drops-tossut" kun ohjeessa käytettiin lisäksi glitterlankaa tehosteena.. Mutta mun tossukoista tuli tämmöset:

1033393.jpg

1033394.jpg1033395.jpg

1033396.jpg1033398.jpg