Ostin eilen puhelimen. Kyllä, sunnuntaina. olen häpeäpilkku - ei sunnuntaina pitäisi edes ajatella kauppaa. Mulla oli kiva aamupäivä, mutta sitten kun kello tuli 14:30 niin mun mitta täyttyi. Olin koko päivän ollut(elmerin ulkoilutuksen jälkeen) sisällä kuuluisissa ankka kalsareissani, ei ne oo kalsarit vaan sellaset yöhousut joissa on kivoja ankan kuvia. Sanon niitä ankka kalsareiksi ku se kuulostaa hauskalta! Oli pakko päästä ihmisten ilmoille, edes vähän. Niinpä nokkelana tyttönä keksin että Prisma on auki, ja siellä on kännykkä kauppa ja mun kännykkä on huono kun näyttö on naarmuilla! Sitten mentiin kultani kanssa autolla Prismaan - meinasin lähteä pyörällä mutta kulta tuli sopivasti kotiin ja räntäsateella on kivampi mennä autolla.

Noh: Valkkasin sopivan puhelimen - sitä olin katsonut jo reilu kuukausi sitten jolloin en vielä malttanut kuitenkaan puhelinta vaihtaa. Jee, sain uuden hienon puhelimen. Tultiin kotiin ja laitoin lataukseen. Tutkin kaikki valikot ja opettelin mistä mikäkin löytyy! Puhelin siis Nokia6300. Oikein kiva ja vaikutti palvelevan just mun tarpeitani. Sitten vaan herätys päälle ja nukkumaan.

Aamulla herätyskello piippasi iloisesti ja mulla oli hyvä mieli kun mulla oli kiva siisti ohut puhelin josta tykkään oikeesti. Koiran kanssa ulos, pieniä aamutoimia ja fillarilla töihin. Töissä työvaatteiden vaihto, kännykkä taskuun - suojapussissa ettei uutuus vaan heti naarmuunnu! NNOH.... klo 9:30 Näyttö Bashana! eli Rikki eli ei toimi! MITÄH?

Sitte vaan suorinta tietä prisman puhelinkauppaan kun se vaan aukesi.. Jjjjja arvatkaa mitä! Kännykkä ainakin viikoksi huoltoon. Mulle iskettiin käteen Vodafone-puhelin (murr...) ja laturi siihen.

VOIII HITSINPIMPULA! että voikin ottaa päähän! ja sit vasta ottaakin jos se ei mukamas mee takuuseen... noi osaa kyllä aina kaiken.. siis jos ei muuta kuin lataa sen, laittaa herätyksen, sammuttaa herätyksen ja pistää puhelimen taskuun - suojapussissa!!!! Ei voi mennä rikki niin äkkiä jos ei oikeesti oo vikaa jo valmistuksessa!

eli tällasta. Mut sitten lohdutin itseäni tekemällä Sir. Elmerin kanssa pitkän tunnin lenkin. Käytiin vaihtamassa lauantaina ostettu sademantteli isompaan kun en näköjään tiedä minkä kokoinen koira mulla on oikeesti! Elmeri kuorsaa nyt katkipoikkiväsyneenä tuolla jossain. :) jee! (siis ihan kunnossa se on, tiedoksi eläin aktivisteille!) Hihii!