991185.jpg

Tämmöset ihan ruostuneet työkalut mun poikakaveri toi mulle Helsingin reissulta kun olivat hänen äitinsä äitiä lentokonettamassa. Eli menivät lentsikalla turusta hesaan ja takas. Mamma kun ei ennen ollut koneessa ollut. :)

Musta nää on maailman hienoimmat. Kaikki muut oon jo syönyt paitsi ton jakarin. Toi 10mm Kiintoavain oli katkennut kuljetuksessa. Kuvasta puuttuu toinen pultti-mutteri pari, kun se on muuten samanlainen mut lyhyempi pultti vaan... nii tai sit mä olin jo syöny sen. :D

Niin.. Nämä on siis Kultasuklaa Oy:n Käsintehtyjä Suklaita! Aivan järjettömän hyviä! Ja joku nyt ihmettelee että miksi poikakaveri tuo tyttöystävälleen työkalun mallisia suklaita eikä esim sydämiä... se johtuu siitä että oon innoissani jakareista ja kiintoavaimista ja sen sellaisista. Jos vaan olis ollut Putkitongit niin olisin eniten innoissani. Se katsos johtuu siitä mun ammatinvalinnastani.. ;)