Selailin tossa askartelu blogeja ja Tatsin blogista löysin Mikä kukka olet horoskoopissa -kirjoituksen.

Katsoin heti että mikä itse olen kun joulukuussa olen syntynyt... Kanerva paukahti sieltä... en itse tykkää yhtään kanervasta kasvina mutta tuo kuvaus meni kyllä ihan nappiin. Oon JUST tollanen.. Siis niinkun Ihan tollanen! Eli, nyt te kaikki jotka ette mua varsinaisesti tunne, tiedätte millanen mä olen. Hihi...

 Kanerva 9.12. - 6.1.
 
Ensivaikutelma kanerva-ihmisestä voi olla kuiva ja nuiva. 
Tarkempi tutustuminen paljastaa kuitenkin yllättävän 
rönsyilevän ja rehevän tyypin. Kanervan elämänkaari on 
harvoin suoraviivainen ja tavanomainen. Elämä koettelee, 
mutta kanerva kuuluu niihin, joiden voima ilmenee muille 
usein vasta vastoinkäymisissä. Hän on selviytyjä ja nousee 
aina jaloilleen sitkeytensä ansiosta. Hänellä on myös 
riittävästi itsetuntoa nöyrtymiseen ja joustamiseen 
tarvittaessa. Kanerva valikoi tarkasti seuransa ja viihtyy 
huomattavan hyvin kaltaistensa parissa sekä yksin. 
Massatapahtumat eivät häntä kiinnosta. Hän lähtee 
seikkailumatkalle Etelä- Amerikkaan mieluiten yksin ja 
valitsee harrastuksekseen postimerkkeilyn mieluummin kuin 
joukkuepelin tai kuorolaulun. Toisin kuin suomalaiset 
yleensä, kanerva selviytyy kukkeasti myös pimeimmän ja 
kylmimmän ajan yli. Hänellä on sen sijaan taipumusta vetäytyä 
kuoreensa aurinkoisimpaan kesäaikaan. Mutta ne, jotka 
kanervan tuntevat, ovat jo tottuneet tähän.

Lue muista Kukista Tatsin blogista