Pitkän aikaa oon etsinyt ja suunnitellut järkevää systeemiä noihin mun lukuisiin askartelu yms näpertely juttuihin. Osa asioista on vielä aivan alkutekijöissä ja tarvitsen paljon hyviä ideoita ja uusia ratkaisuja tavaroideni säilytykseen. Jotain kuitenkin olen saanut aikaiseksi. Suurimmat tarvikkeet olen pistänyt muovisiin laatikoihin joita on helppo pinota. Niiden alle pitäisi saada jonkinlainen "rullakko" että niitä voisi siirrellä lattialla. :D

Eilen löytyi Vapaa-Valinnasta sellaisia laatikostoja kirjoituspöydän pikkutavaroille, otin heti kaksi. Niistä näkee läpi ja sainkin hienosti kaikki irtotavarat nyt pois pöydältä pyörimästä. :)

Oon myös sponsoroinut omaa harrastustani sen verran että ostin Helsinginreissulla muovitaskuja ja kaksi mappikansiota vai-miksi-niitä-sanotaan. Ystävääni Miiaa blagioiden aion niihin laittaa mm. Kirjepapereita. Miia: Laita syyte postissa jos tuntuu että liikaa astun sun keksintöjen reviirille! ;)

Innostuin myös siivoamaan meidän naulakkosyvennyksen päällä olevan Ihme-kaapin. Se on mulle siitä erikoinen kaappi, kun se on korkealla, ja kun otan sieltä jotain/laitan sinne jotain, se on vähän erikoista. Siihen reunalle vaan. :D Nyt sitten.. Maanantaina otin keittiöjakkaran ja katsoin sinne perälle asti.. Hahaa! sieltähän löytyi kaikkia kadoksissa olleita asioita. Siispä siivosin ja järjestin sen ja nyt se on siisti.

Ja elämälleni hyödyllisen hankinnan tein eilen. Ostin Sadeasun. Siis sadetakki ja Sadehousut. Kyllä nyt on kiva syksyisinä sadeaamuina polkea töihin.. Ei tarvitse työtovereiden kysellä virnistellen että "et kai kastunut" :) MUAH HAH HAH HAA! nii ja on se aika söpökin sellanen kurapuku, voi sitte mennä sateella leikkiin hiakkalaatikolle. :P Elmerille vielä kurapuku-haalari niin ei tarvi herraa sadelenkin jälkeen kuivailla pyyhkeellä. Mahtaisko Poika tottua sellaseen haalariin... :D