Yritin äskettäin katsoa vielä eräältä foorumilta johon olen kirjoitellut, tarkistaa ykistyisviestini koska odotin erään ihmisen kirjoittavan minulle viestin ja kertovan oman osoitteensa. Tarvitsin tiedon koska sovimme viiden ihmisen kesken aloittavamme kirjevihkon. Tämä foorumi siis oli sen enempää mainostamatta tuo Kirjeystävät kunniaan. Kun pääsen sivulle, etusivulla yksi ainoa kirjoitus: Sivusto lopetettu. Kolme päivää sitten kävin tosin viimeksi mutta kyllä mun mielestä viikkoa tai kahta ennen pitäisi ilmoittaa jos jokin sivusto lopetetaan... Hermostuin niin, varsinkin kun näin että saapuneissa viesteissä oli yksi, enkä tietenkään päässyt sitä lukemaan, etten kiukuspäissäni edes ruvennut lukemaan mitä tuossa ilmoituksessa luki. Epäreilua sanon minä.

Pitää nyt vain toivoa että saan tuon ihmisen osoitteen ettei ketään tarvitse jättää ulkopuolelle kirjevihkostamme...

Yritin laittaa ylläpidolle sähköpostia mutta kun olin kirjoittanut aika hyvän palautteen asiasta ja lähettänt sen, tuli salamana se viesti bumerangina takaisin. Ei pystytä toimittamaan! Voii JuukelisPuukelis sanon minä. Minkälaista epäkohteliaisuutta hoitaa minkäänlaista foorumia tolla tavalla... voii... prrr.. ÄRÄRÄR!

jospa koittaisin vähän rauhottua ja mennä vaikka katsomaan sen viestin sieltä. Tällaista tähän iltaan. :D

 

Noniin, Kannatti käydä.. oon vaan entistä kiukkuisempi... Ei siinä viestissä ollut mitään.. Ainoa asia jota siinä luki oli "Sivusto poistettu"

ÄR ÄR ÄRRR!