Tykkään langasta. Lanka on kivaa. Ikinä en kovin hyvin ole oppinut neulomaan ja jotenkin se on vaikeeta ja multa aina putoo silmukat ja sit oon ihan paniikissa. Oon neulonut kolmet villasukat joista yksiä voi pitää jalassa. Kolmet lapaset (ensimmäiset joskus koulussa yhdeksännellä luokalla teknisen käsityön taustoilla ;) eli tosi hienot). Kahdet näistä lapasista neuloin tässä joulun alla. Toiset itselleni harjoittelun vuoksi ja toiset sitten Ystävälleni, ja ne jopa sopii hänelle. Jihuu. Tietenkin olen pienempänä tehnyt kaikenlaisia kaulaliinoja mutta ikinä en malttanut riittävän pitkiä tehdä joten niistä tuli sellaisia juuri kaulan yli ylettyviä. Kuitenkin aina välillä tulee himo tarttua puikkoihin ja vääntää jotain pientä.

Viime aikoina olen kuitenkin innostunut virkkaamaan. Se on mun käteeni jotenkin paljon helpompaa. Jos koukku putoaa, ei ole koko kerros pilalla pudonneiden silmukoiden takia, ja nyt kun olen virkkauskirjaan tutustunut olen huomannut että virkkaus on hyvin monimuotoista. Virkaten voi tehdä oikeastaan mitä vaan. Ihanaa!

Harrastan kaikenlaisia erilaisia askarteluja ja kuten blogini nimikin sanoo "piiperryksiä" koska en osaa kuvailla puuhailujani yhdellä sanalla paremmin koska kaikki mitä teen, ei ole millään lailla sidoksissa toisiinsa. Ja silti kaikki kuitenkin on. Siispä; Piipertelen.

Laitan tänne kuvia Virkkailuistani ja askartelemistani asioista. Alkuun nyt ainakin on koruista kuvia.. laitan niistä ihan oman kirjoituksensa.

Anna ihmeessä kommenttia ja palautetta. Hyvää ja huonoa, hyvä piristää ja innostaa jatkamaan, huono pakottaa yrittämään enemmän tai sitten siitä ei vaan välitä niin paljon. Mutta yhtä kaikki; tärkeitä molemmat.