Erään yöllisen askartelun tuloksena syntynyt kortti, jonka saajasta ei ole vielä tietoa, mutta varmaan jollekin sellaiselle se syntyi, joka tykkää kissoista. Meille syntyi ystäväni Miian kanssa tiedostamatta pieni kisa siitä, kumpi tekee illan/yön aikana simppelimmän kortin - noh, Miiahan sen voitti auttamatta, mutta minä olin hyvä kakkonen. Minä kun en jotenkin vaan sellaseen simppeliyteen korttiaskartelussa kykene, johon Miia on kuin luotu. ^_^



Tässä on herkkupaperia taustalla, joku merkkeihin paremmin paneutunut muistaisi toki tämänkin sarjan nimen, minä muistan vaan että se oli varmaankin papermanian sarja! xD heh, mulle ei noi tuotteiden merkit ole niin justiinsa. Ostan, ja käytän sellasia mitkä näyttää kivalta, ja unohdan valmistajan ja sarjan nimen ihan just oston jälkeen.



Kissakin taitaa olla papermaniaa.. Tuli nimittäin mukana Creativity-lehdessa, jonka ostin skräpteekistä. Vanha, varmaan vuoden takainen numero, mutta ne oli poistossa joten minulle kelpasi.
Kortin kulmaan oli tietysti pakko laittaa timantteja, kun kissa on niin ylevän kuninkaallinen!



Itse tykkään kovasti tuosta kukkasesta joka kissan takana on. Siinä käyttämäni paperi on myös siitä lehden mukana tulleesta paperisarjasta, pienet näytteet oli mukana. Leikkasin sen skräpteekistä hankkimallani uusimmalla stanssillani. En muista minkä niminen se on.. Ylläripylläriiii! ;) Varsin nätti kuvio kuitenkin.

Vähän nää mun korttipostaukset on tällasia viiveellä tulevia, ei ihan heti tuu postattua kun kortin teen.. mutta postaan kumminkin.
Nyt istun taas bussissa, ja nenä näyttää Raumallepäin. Viikonloppu tulee taas vietettyä uudessa asunnossa tapetteja repien. Olen pahoillani, saattaa lähiaikoina tulla jotain juttua remontistakin, nyt kun asunto on niin ajankohtainen. Katsotaan.

Love, Pia