Vei siis myös minun sydämen!

Kiroileva Siili siis syöksyi kimppuuni erään pienen kaupan hyllyltä. Varsinkin tämän tuotteen väri kiehtoi, ja tokaisu varsinkin osuu kuin nappi silmään!



Tää on siis IHANA kangaskassi! Oon nykyään antanut periksi kassien ja pussukoiden hankinnalle - en osta kalliita, mutta olen myöntänyt, että tällaisia helppoja pussukoita tarvitsee aina, AINA! Varsinkin kun kouluun tarvii viedä kaikenlaisia tavaroita. Tällä hetkelläkin mulla on varmaan kahdeksan kassia täynnä kaikkea koulussa tarvittavaa roipetta!
Go ohjaustoiminta! xD


Tähänpä kassiin saa kätevästi ja tukevasti (huom, hyvä ominaisuus kangaskassilla!!!) ladattua neulelangat ja keskeneräiset projektit kuljetuksen ja miksei säilytyksenkin ajaksi. ^_^

Tämä teki mun maanantaista pienesti onnellisemman! joskus onnellisuus vaatii vähän kiroilua ja 8 euro-rahaa! ;)
Erään toisenkin jutun löysin, mutta se on ystävälle, joten en voi sitä (vielä) paljastaa täällä. Sekin tekee onnelliseksi.

love, Pia

ps. pakko kertoa vielä syy siihen, miksi mun maanantai kaipasi pientä piristystä. Upouusi läppärini meni siis rikkihajalle sunnuntaina. Todennäköisesti emolevy hajosi. Kone oli käytössä ruhtinaalliset 28päivää, ja nyt se on huollossa. Koneen huoltoon vietyäni poikkesin ostamaan välipalaa, ja törmäsin kiroilevaan siiliin. Semmosta. Kiitos taas kyläilystä! :)