Poikaystäväni Mamma täytti kuun alussa 90 vuotta, ja hänellehän piti sitten kortti tehdä. Kortin valmistajaiset pidettiin Sunnuntaina, kun hoksasimme että kortti pitää Tiistaina olla ojennettavissa.

Herralle pilkahti mieleen ett "ei ku tee sä koulutöitä vaan, mä voin tehdä sen kortin"

Hetken kuluttua Herra tokaisee "tästä mitään tuu, emmää osaa, AUTA!" Ja minä autoin.

Hieno kortti saatiin kasattua, minä lähinnä annoin tyylivinkkejä ja ukko kokosi. ;)



Siili on Penny Blackin tarra-arkista. Numerot ukko värjäsi ohjeideni mukaan leimasinmusteella ja minä malliksi värjäsin siilin tausta-paperin. Ja kukkanen on mun tekemä, crealiesin stanssilla juup.



Vihreät kiemurat  on myös miekkosen tekosia, välillä tuntuu että tuo ukko tajuaa hyödyntää mun kohtuu-uutta sizzixiäni enemmän kun minä. (Miesten kone-geeni..)



Tässä kuvassa näkyy hiukan tonne sisäsivullekin, jonne leimasin kiemuroita, sekä kiemuraisen "Onnittelut" -tekstin. Hieno tuli tästä, meidän yhteisestä askartelusta.

Jee - mun mieskin askartelee! ^_^

Love, Pia