Vuoden mittaan tulee juotua varsin useita kupillisia teetä. Ja koska pussitee on käytännöllistä ja helppoa (ei valitettavasti ehkä niinkään taloudellista saati ekologista..) oon pidempään jo ajatellut hyödyntää pusseja askarteluissa.

Mikäpä siis sen parempi tapa kuin decoupage tekniikka, ja pahvinen rasia. Idean tähän sain luokkakaveriltani Astalta, joka oli ystävälleen tehnyt tee-rasian. Itse en taida rasiassa teetä säilyttää, sillä mulla on jo ihanaakin ihanampi peltinen teepussi-rasia. Ja tällaisia vastaavanlaisia rasioita aina tarvitsee sillon tällön. ;)

 


Ihanaa värien kilpaloistoa! Tässä näkyy mun lemppari tee-makuja. Teevalikoimassa kuuluu olla ainakin 4-6 eri makua, mitä useampi - sitä parempi.

 


Mielummin Twinings Earl Gray, kuin Liptonin Yellow label. ;) Taustalla näkyy käyttämäni lakka; Tikkurilan puolihimmeä Kiva -kalustelakka. Jota suosittelen kyllä kaikille jotka vähänkään isompia decoupage-lakkailuja puuhastelevat. (pitäsköhän kirjottaa postauksen alkuun että "kirjoitus sisältää tuotesijoittelua"??? Kjähkjäh)

 


Mun mielestä teepussitetusta rasian kannesta tulee oikein kivan näköinen! Nyt kaikki muutkin innostumaan teen juonnista yhtä urakalla kun minä! :D

Ja ihanaa Juhannuksen jälkeistä lämmintä kesää kaikille! Mulla ainakin oli tosi kiva Juhannus! Kuullaan taas pian. :)

Love, Pia