Minä täällä, Piipero. Olen se tyyppi joka on aikoinaan tätä blogia kirjoittanut! Olen täällä taas. Terve kaikki.
Ongelma on siis se, että kaikenlaista tapahtuu, kädentaitoja tehdään, askartelujakin joo, mutta kukaan ei ota töistä kuvia. Ja jos sattuu joskus ottamaan, ei se "joku" niitä tunnu saavan koneelle. Ja jos saakin, niin ei se niitä ainakaan blogiin asti tunnu onnistuvan laittamaan! Siinä se.
Hauskaa kuitenkin että olet siinä nyt, ja olet ehkä kiinnostunut tietämään mitä olen syntymäpäivälahjaksi saamaani Okokaverit -skräppikirjaani skräpännyt.

Kirjan sain siis joulukuussa 2009 Ohjaustoiminnan luokkakavereiltani. He olivat ystävällisesti ensimmäisen sivun kirjaan skräpänneet, ja minulla erinäisistä syistä kirjan aloittaminen vei sitten hetken jos toisenkin.
Lopulta tartuin kuitenkin kirjaan ja löysin valokuvanipusta hyvän kuvan Minnasta työskentelemässä Mosaiikki I -kurssilla keväällä 2010.



Värit sivulle löytyi hienosti Minnan mosaiikkityöstä, johon hän sai inspiraation Espanjasta ja itsesuunnittelemastaan ornamenttikuviosta.



Kirjassa on hauskasti mustat kartonkisivut, joka on minulle tavallaan haastavaa, mutta tavallaan musta korostaa ihanasti kaikkia pirteitä värejä. Tällä sivulla musta ainakin toimi hyvin. Varsinkin kun kyseessä on luokkakaverini Minna, jolle musta ja valkoinen ovat paljon luontaisempia värejä kuin minulle. :)



Tässä koko sivu. Tommonen. ^.^


Mulla on nyt harjoittelujakso, jonka teen Riihimäen Pääsiäis-tapahtumassa sekä Askartelu Amaliassa, Espoossa. Töitä ainakin tulee siis olemaan, kunhan vain tuo postauksen alussa mainitsemani  kuvaaminen ja koneelle siirtäminen onnistuvat! :D

Ole ihana ja jätä terkkuja tms. :) Se ois kivaa!
Tulehan taas piipahtamaan.

Love, Pia