Viime aikoina olen ymmärtänyt arvostaa omia taitojani jotka on kehittynyt ihan uteliaisuudesta ja periksiantamattomuudesta.

Tänään tajusin, että niinkin yksinkertainen asia kuin pyyhelenkkien ompeleminen, jäisi monelta tekemättä ihan jo senkin takia ettei ole tarvittavia välineitä tehdä moista - saati sitten taitoa.

Olin nimittäin laittamassa kylppäriini puhtaita käsipyyhkeitä, ja huomasin etten ollut lainkaan vielä malttanut käyttää ystävältäni Miialta saamiani Peter Rabbit -käsipyyhkeitä.
Kun olin innoissani menossa ripustamaan pyyhkeitä, huomasin ettei niihin oltu ollenkaan laitettu ripustuslenkkejä. Noh, tuumasta toimeen...


Näin suloisia pyyhkeitä sain siis Miialta. Pyyhkeet on kaikki erivärisiä. Petteri kaniini kun on se mun yhden sortin rakkauteni niin Miia muistaa mua monesti sen tiimoilta! ^^

 


Tässä kaikki värit pupuineen! :D Sinisestä väristä en pahemmin pidä, mutta tässä kolmikossa sininenkin mahtuu olemaan erittäin hyvin! <3

 


Eräs ilon aiheeni on tietysti se, että kun paljon tekee kaikenlaista - paljon myös löytyy nurkista kaikenlaista niihin tekemisiin. Tällä kertaa apua oli mun nauhakokoelmista. Valitsin sieltä jokaiselle pyyhkeelle oman nauhansa. :) Somaa!

 


Varsin ihanasti uudet lenksut pitävät pyyhkeet ojennuksessa.

 


Ja niin kolme Petteriä pääsivät riviin kylppäriä sulostuttamaan! Vielä kun keksisi jonkun värikoodin että millä kuivataan mitäkin! Vieraat eli kyläilevät ystävät saa mun puolesta käyttää sinistä! ;)

 

Love, Pia