Heräsin tänä aamuna jo ennen kuin kännykkä ehti mua komentaa. Kännykälle olin antanut tehtäväksi kiljaista 7:45 mutta minä plikka olin ylhäällä jo klo 7! Kivaa. Se huono puoli siinä on että kymmeneltä on jo sellanen olo kuin ois päivä jo vaikka kuinka pitkällä, ja kun koirakin on ulkoilutettu monta tuntia sitten. :D

Tänäänkin syntyi siis yksi kortti, vielä ennen kuin Raumalle lähdettiin Elmerin kanssa ajelemaan! Meinasin väkertää toisenkin, intoa ja ideoita olisi riittänyt, mutta kroppa vaati päikkärit ennen 3h ajomatkaa. Huomenna meillä on blogitapaaminen Raumalla, Uotilan Sinisellä koululla! Kiva nähdä kaikkia Satakuntalaisia askartelu-hörhöjä! :D

Värimaailma oli se pointti tässä kortissa, joka vei mennessään! Ja hyvä fiilis! ;)


Käytössä oli vähän kaikkia kivoja hörpäkkeitä sellasista "ihana, mun on pakko saada tää setti - mut sit en malta käyttää" -seteistä! :D Nyt maltoin. Oon ottanut kyseisen taktiikan ihan tavoitteeksi, sen verran tuli mm. Leimailutaivaassa rohmuttua kaikkia aarteita joita en koulukiireiden vuoksi (myöskään) ole ehtinyt käyttää.



Esimerkiksi tällanen kirjain oli yhdestä ihanasta pakkauksesta jonka ostin Ökömököltä leimailutaivaassa. Jiihaa! <3 Ihan mun lemppariväri!



Tästä idesta tykkään! Kultaisia ääriviiva tarroja oranssilla ProMarkerilla väritettynä. Skräppipaperin päälle vetäsin Umber-ProMarkerilla pari raitaa jotta kirjaimet erottuu taustapaperista. :D Kiva. Vai mitä?

Huomisen jälkeen mulla toivottavasti on lisää leimakuvia väritettynä, niin on korttejakin sitten kiva tehdä. :D

love, Pia