Joskus se on sietämättömän rankkaa ja rasittavaa... Joskus sitä taas ihmettelee että "Ja mä vielä saan tästä hyvästä opintopisteitä!"

Viimeisin kurssi meillä on ollut Mosaiikki. Kurssi opetukseltaan on jo loppunut, mutta töiden viimeistely on vielä käynnissä. Oma mosaiikkityöni esimerkiksi on vielä vähän kesken, lasityöni sen sijaan vaatii vain siistimistä ja saumojen patinoinnin, joka ei tosin ole vaadittua mutta itse en henk.koht. tykkää tuosta tinan kiiltävästä väristä.

Kuvat  napsaisin työn valmistuttua kännykälläni, jonka kamera ei nyt ole ihan huippuluokkaa. Parempia kuvia sitten kun patinointikin on valmis.


Aloittelijalle suositellaan jotain n.8-15 palaa... Mun keijussa on 49palaa... nojoo.. kyllä mä tän kanssa vietinkin sit monta ihanaa pitkää iltaa koululla.


Tässä työ suoraan edestäpäin. Valo ei vain pääse kuvassa työn läpi, kun takana on mäntyjä, mutta muodon näkee tästä aika kivasti.
Löysin lasikaupasta tosi hyvän väristä lasia Keijuni ihoksi - sen leikkaaminen olikin sitten ihan toinen tarina. ;)
Keijulla on punaiset hiukset... muun väriset ei tullut kysymykseenkään. :D

Tiffany on ihan mielettömän mukava tekniikka, monta eri vaihetta, jotka kaikki ovat niin erilaisia että pitkästyminen työn edetessä on hyvin epätodennäköistä.
Tiffanytöistä sinänsä et itse tykkää mitenkään erityisesti, mutta nyt kun sellaisen on tehnyt itse, voi ymmärtää sitä vähän eritavalla.

Pari keijuahan mulla on ennestään, ja siksi en lähtenyt edes miettimään mitään muuta kuvaa kuin keijua. Nyt mulla on kolme, joista isoimman oon tehnyt itse!

Tässä tämä nyt vihdoinkin tuli - uusi postaus!

Love, Pia