Öhömn... joku varmaan nyt ihmettelee että mitenkäs raumalla asuva "person" voi saada tuliaisia Raumalta...

Mutta asiahan meni tietenkin niin että Äitini Tarkku lähti naapurinsa/ystävättärensä Mirjan kanssa viime perjantaina shoppailemaan tänne Raumalle. Minä ovelasti lyöttäydyin heidän seuraansa, ja onneksi niin tein - siitä päivästä tuli yksi lähi-historiani parhaista.

Opastin heitä kurkkaamaan Seppälän alennus hyllyihin ja jo kun ovesta sisään mentiin, tämä Mirja syöksyy meikkihyllyn luokse ja naurahdellen hihkuu "No nyt tämä mun etsimäni löytyi.." Mirjahan ei suoraan sanoen voi sietää vihreää, joka puolestaan on mun lempiväri - yks niistä.

Niimpä minä sitten vastaavasti hihkuin miten hienon löydön Mirja oli tehnyt, ja vielä alennushintaan. Mirjapa lupasi tämän kyseisen vihreän mulle ostaa tuliaisena Raumalta. Ja tässä kuva siitä:

Sitten vielä kuva vähän kauempaa, jossa näkyy myös kaunis pikkunen läppärini ja kupillinen teetä - vakiovarustelut.

Kiitos Mirja, ihanasta tuliaisesta.

-Pia