Täällä ollaan! Olen ihan tosikovasti pahoillani että olette joutuneet tutkimaan päivittymätöntä blogiani. Miten sitä aina tuleekin sellasia jaksoja että ei moneen viikkoon kuulu ei näy. No nyt kuuluu, mutta valitettavasti ei näy. Nimittäin mitään en ole varsinaisesti saanut aikaiseksi, saati kuvattua.

Ristipistely on edennyt, ja muutamaa pistoa vaille onkin itseasiassa valmis. Kun saisin vain ne pistot pisteltyä ja kuvan napattua niin sekin asia etenisi blogimaailmassani. Olen myös kovasti paljon tarttunut virkkuukoukkuun. Nimittäin keväällä tartuin keltaiseen samoslankaan ja koukkuun ja päätin kesäksi virkata itselleni jotain oikeata. Aina olen saanut aikaiseksi vain huiveja, pipoja, lapasia ja muuta pikkuruista. Nyt tahdoin tehdä itselleni jotain isoa, joka olisi tällä kertaa paita. Ensi kerta voi jäädä muuten tulematta. ;)
Virkattu paita jäi kyllä pukematta tänä kesänä mutta jos vaikka tämän ihanaisen vuoden2008 aikana sen saisin valmiiksi niin olisin kyllä iloinen. Ahkerasti olen kyllä lankaa siirtänyt pussista rullamuodosta paitamuotoon, joka on mulle jo ihan hyvä saavutus. Ei puutu enää paljonkaan hihojen lisäksi. Takaosaa muutama rivi ja sitten saan kokeilla virkkaajan taitojani hihattajana! Onkohan se kivaa?

Mihin muuhun mun aika sitten on kadonnut? Kirjoja olen pitänyt käsissäni tyytyväisenä. Luin toisen osan Philip Pullmanin Universumien Tomu -sarjasta eli siis Salaperäinen Veitsi. Se oli ihan kiva, kirjotan siitä sitten jossain vaiheessa enemmän. Sen jälkeen tartuin Mies Taskussa -kirjaan jonka on tuota noin kirjoittanut ööh.. Suomalainen joku nainen.. Täh? emmää muista millään kuka sen on kirjottanu. Kirjoitan siitäkin sitten lisää kunhan saan takakannen painettua vasten viimeistä sivua. :) Mutta tähän mennessä voin suositella sitä naisille jotka kaipaavat jotain kevyttä mutta ei silti mitän hompsantuuta -tarinaa! hih.

Elmerini täyttää tämän viikon torstaina 2v. Eli 4.9. tuntuu omituiselta että siitä on niin kauan kun sain kaapata pikku-E:n mukaani pentukodista. voivoi....

Kesälomani loppui edellisviikolla. Olin siis viime viikon töissä. Ah ihanaa! (paskat!) No on ihan kiva että pääsee takas töihin, ja nyt onkin ollut kiva olla töissä. Vaikka jouduin kärsimään viimeisen lomaviikon torstaista asti karmeesta flunssasta, ja viime viikon vedin Ibumaxin voimalla, ei mainosteta!
Viimeisen kesälomaviikon maanantaina käytiin Turussa, vietettiin aikaa klo 8-14 keskustassa, ostin mm. Kauppahallista sian sydämen elmerille tuliaisiksi. Hahaa! Arvatkaa millanen ilme sillä oli kun se sitä söi, O_O Hehe. Siitäkin on kuvia mutta en ole saanut aikaiseksi siirtää koneelle.
Samalla reissulla poikkesimme Raision Ikeassa, vai onko se sit Turkua jo? No ihan sama mulle kun se on niin iso että sen erottaa melkeen täältä asti. Ikeasta tarttui mukaan laatikosto pöytäni alle, niin ei tarvi sen takia ostaa kokonaan uutta pöytää. Pöytää olen nyt vähän uudistanut ja muutenkin työhuoneen järjestelyt saivat uutta ajatusta Ikeasta. Ja edelleen: Siitäkin tulee sitten kuvia jahka jaksan ja saan aikaiseksi.

Kyllä täällä tapahtuu, ostin ekan kerran myös BB 24/7:n ja sitä olen nyt vilkuillut silloin tällöin. En nyt mitään hysteeristä seuraamista ajatellut harrastaa mutta siltä varalta että kun en jaksa valvoa arkisin klo22-23 kun BB tulis telkkarista niin voin katsoo netistä sillo ku haluun! Nih.

Vietetäänkö ihana ja suloinen Syksy? Itse aion juoda teetä, pukeutua villasukkiin ja äitin neulomaan hiippahuppu pontsoon ja lukea kirjoja. Olen myös ajatellut keskittyä hiukan välillä helmiin näiden viimeaikojen kortti keskittymisten siasta. Odotamme tampereen kädentaitoja ja tapaamme siellä - te kaikki ihanat askartelijapallerot! Joohan!?

Kiitos ja Hauskaa syssyä!

-Pia