Nappasinpa tuolta aiemmasta kirjoituksesta pois sen ensimmäisen atc-korttini, koska huomasin tekeväni niitä jo lisää ja päätin laittaa kaikki korttini omaan kategoriaansa.

Tässä siis ensimmäiseni: Atc nro1; Believe in...

1690778.jpg

Keijukainen, pitsiä... satumaailmaa siis. Miia uhkaili että voi jäädä päälle tämä innostus, ja niin mä vähän itsekin epäilin.. siksi oon vältellyt näitä tähän asti mutta ihan kivalta tuntui tehdä tämmönen. Vaikka olikin vähän vaikea keksiä joku hyvä kokonaisuus noin pieneen tilaan.

Atc nro2; Story

1690779.jpg

Toinen kortti oli sitten jo tosi paljon vaikeempaa. Tuntui ettei kuitenkaan ajatusta saanut kasattua tohon tilaan ja pienten kirjaimien löytäminen meinasi nostaa tien pystyyn tässä. Mutta tästä tuli tämmönen... (pst.. en tykkää ite mitenkään erityisesti..)

Sitten päätin tehdä neljän kortin sarjan, idean sain neljästä ihanasta Penny Black siilistäni jotka on ihan uusia.

1690781.jpg

Tässä siis koko setti.

 

1690782.jpg

Atc nro3; Delightful Delivery 1/4

 

1690786.jpg

Atc nro4; Delightful Delivery 2/4

 

1690788.jpg

Atc nro5; Delightful Delivery 3/4

 

1690790.jpg

Atc nro6; Delightful Delivery 4/4

Siilit ovat tollasia kirjavan iloisen värisiä.. tai siis siilikortit. Ja jotenkin mulla on toi pakkomielle että kortin nimi lukee ihan tossa kortissa itsessään. Ehkä seuraavassa uskallan olla laittamatta sitä siihen. Sen näkee sitten.

Mutta tällasia Atc-juttuja oon nyt saanut aikaiseksi, ja luonnollisesti olen valmis vaihtamaan näitä jonkun halukkaan kanssa - jos sellaista nyt onkaan.

-Pia