Noooh.... Ei nyt olla ihan noin jyrkkiä. Olenhan mä ylä-asteella joitakin vaatteita ommellut. Mutta ei ne ikinä ole mitään siistiyden tai taidon riemuvoittoja ollut! Mulla on ollut tässä heinäkuusta asti sellainen jokin ompelumeininki päällä. Mitään en ole silti vielä tehnyt! heh.

Paitsi.. Eilen Lauantaina käväistiin kangaskaupassa, kun ollaan etsiskelty meidän tähän työhuoneeseen verhokangasta. Täällä on ollut mun vanhat tummansiniset tähtiverhot tähän mennessä. Mutta kun en sinisestä pahemmin tykkää (kylppäri nyt on sininen ja se riittää mulle) niin ollaan tätä työhuonessa koitettu oranssiksi "sisustaa".. Meillä on jo oranssi matto ja kaksi oranssia lamppua. Nyt on sitten verhotkin.

Kyllä, Todellakin. Meillä on oranssit verhot! Eikä siis pelkästään "oranssia verhokangasta tuossa sitten odottamassa kun joku sen ompelisi" Hahaa! MINÄ ompelin meidän verhot! Kyllä! Minä! Laitan kuvia niin ei tarvitse vaikeasti selittää! (tämänkin homman meinasin sössiä mutta onneksi tästä tuli ihan hyvä)

870726.jpg

Tässä hieno yleisvaikutelma ensin meidän työhuoneesta.. No ei koko työhuoneesta mutta silleen että verhot näkyy. Ja vasemmassa yläreunassa tuo meidän hieno Juusto-lamppu!

870728.jpg

Tässä hieno Makro-kuva tästä kivasta kankaasta. Värikin on mun silmääni oikeastaan ihan juuri oikea. Tuota kuviota poikakaverin kanssa luonnehdittiin silittämisen lomassa "keski-ikäisen pariskunnan kangas" Heh.. Mutta hieno se on! Meidän äidin ja isän olkkariin sopis kans tällanen kangas! Siis ihan hyvällä!

870730.jpg

Tässä sitten saatte ihastella Kätteni Töitä. Eli ajattelin olla sen verran rohkea että itsekriittisesti näytän oman ompelujälkeni läheltä! ;) Jotenkin kankaan väri on tässä eri kuin äskeisessä mutta se onkin eri valossa. Onhan kangas eri näköinen "luonnossakin" eri valaistuksessa.. kai.. *wirn*

Mutta aika kunnialla suoriuduin tästä projektista! Kaksi päivää.. Ensimmäisenä ostettiin kangas ja ommeltiin suurin osa, toisena lyhennys ja helmojen siistiminen. Niin ja silitys ja ripustus. Ei paha Ei paha!