Tilasin suurensuuren määrän kaikkia kivoja koruaskartelu tarvikkeita eilen illalla HelmiQ:sta. Mun suosikki helmikauppani. Juuri tuon maksoin ja nyt sitten odotellaan että aarteeni saapuvat postissa. Tilasin siimaa ja nauhaa ja nyöriä ja neuloja.. Toki ihan helmiäkin tuli listaan ja muutamia korunosia ja sellasta. Odotan ihan pallona että saan nuo käsiini.

Vaikka varmaankaan en kovin ahkerasti niihin ehdi perehtymään kun ne saan, sillä meidän muutto alkaa torstaina. Ensi viikonloppu on sellanen oikea muutto härdelli, onneksi meillä ei kovasti ole mitään muutettavaa. Sohva, sänky, tv-taso, kirjoituspöytä... plus kaikkia irto tavaroita ja hyllyjä ja laatikoita. Mun vanhemmat tulee auttamaan ja ovat yötäkin meillä. Gerbiilit muuttavat todennäköisesti viimeisenä koska siivotaan heidän liian pitkään likaisena ollut suuri terraarionsa siinä sitten samalla. Ja on sitten kiva gerbiileiden kanssa puuhata kun suurinpiirtein kaikki muu on kunnossa. Ei silti pidä laittaa KAIKKEA muuta kuntoon, koska sitten käy niin että ei jaksa muuta kuin nauttia uudesta asunnosta!

Tänään pitää mennä pankkiin tekemään tili uuden asunnon vuokra vakuutta varten. Kahden kuukauden vakuus joka on iloinen 964,80€!!! Hurraa! Onneksi tästä asunnosta saadaan vuokravakuus takaisin joka puolestaan on 860€, kahden kuukauden sekin. Sit mun pitää vielä kotivakuutus muuttaa uuteen osoitteeseen. Onneksi on mukava tuttu vakuutusmies niin se hoituu helposti. Eikä sitten jännitä niin paljon. EHHEHE! Mä kun olen sellanen jännittäjä.

Jännittämisestä tuli mieleen että vähän mua jännitti tänään aamulla. No on nytkin vielä aamu, mutta mulla oli klo 9 tänään hammaslääkäri. Viisaudenhampaita menin näyttämään kun mun yksi alaetuhammas on vääntynyt sisäänpäin. Lääkäri kuitenkin sanoi että 20vuotiaana hampaisiin muutenkin tulee kaikkia vääntymiä että ei viisaudenhampaat välttämättä vaikuta siihen. Olin tosi helpottunut että ei tarvi välttämättä poistaa. Mutta sit vasta alkoikin sydän hakkaamaan ja unohdin hengittää kun se sanoi että vasemmalla on ylhäällä ja alhaalla reikä... VOISENTÄÄN! Sain huomisaamuksi reikien paikkausajan. Ihan kiva koska en halua että niistä tulee mitään megasuuria että pitää koko leukaluu vaihtaa ja kaikkea.. Mun äiti pelkää hirveesti hammaslääkäriä ja se ei mene lääkäriin vaikka viikon särkis leukaan... Sille tehtiin jotain vuosi sitten (suurinpiirtein.. korjaa äiti jos oon väärässä) sellanen suur-remontti. Vois sanoo että yhtä kallis, vaivalloinen, epämukava ja pelätty -kuin ison kerrostalo yhtiön täysputkiremontti. ;D hehe. Ei ollut kiva kuunnella niitä tarinoita kun äiti kertoi miten sitä vähän porattiin. Äiti oli vaan huutanut "aaaauuuuaiaiaiaiaiaia" ja hammaslääkäri oli huutanut "anteeksanteeksanteeksanteeks" ja porannut ja porannut. HEHE! Kyllä meen ihan mielelläni pienen reiän alun porauttamaan. Vaikka niitä onkin kaksi. Mut en haluu että mun hammas mätänee leukaluuhun asti.

Kahdeltatoista tänään menen parturiin. mulla on jotain 3-4cm juurikasvua. Olin tammikuussa viimeksi. Saan taas ihanat punaiset hiukset ja kai niitä vähän pätkitäänkin. Miten tuo poikakaverini täti sitten ehtiikin. Ihan oikea parturi kampaamo hänellä on että en mä ihan millekään amatöörille mene. ;) Hänen liike on sellanen kiva pikkuinen, mutta menee silti hyvin. Joskus on niin paljon asiakkaita ettei syömään ehdi. Ei ole ikinä tarvinnut mainostaa missään. Tossa meidän vieressä, eli meidän talossa, ulko-oven vieressä. Siinä on kans parturi, niillä on aina sellanen ulkokyltti jossa lukee "kysy vapaita aikoja" tai jotain vastaavaa. Ei taida liian kiire olla. Mut siellä on mun mielestä omistajan lisäksi joku toinen kans. Ja sit siel on ollut jotain harjottelijoitakin. Et onhan se eri kun tää Poikakaverin täti tekee yksinään.

Noniin, enpä oo ennen tällasta kirjotelmaa viel kirjottanutkaan. Nyt rupeen laittamaan linkkejä niihin blogeihin joista oon löytänyt jotain mielenkiintoista. :D Jiihaa!

ps. elmerillä rentoilu aika; nukkuu jalkaani vasten lattialla. :)

Lisäys klo: 11:15 -->

Noniin, hammaslääkärini soitti. En saakaan sitä huomista aikaa. Se ei ollutkaan käynyt siellä. Sain kuitenkin ajan parin viikon päähän. 25.4. keskiviikkona. Nooo... yhtäkaikki, pääsen eroon reikäsistäni. Päätin että pitää enemmän alkaa panostaa hampaiden harjaamiseen. Se on kuitenkin todettu kai parhaaksi ennaltaehkäisykeinoksi... hehe. ;)